Jom pergi dengar talk, ada KAK HA!


Assalamualaikum. Selamat Hari-hari kawan!

Hari ini 29 haribulan dua 2012. <--best kan tarikh ni. Jumpa lagi tak tahu. Jadi, hari ini saya nak jugak-jugak post entri saya hari ini. ^^'

Hari Sabtu yang lalu kawan saya ada tanya saya tentang novel Fatimah Syarha- Pemilik Cintaku Selepas Allah dan Rasul. Ya, Kak Ha tu ialah Kak Fatimah Syarha, novelis yang hangat sekarang. Yang dapat mandat panggil Kak Ha tu rakan sekelas sayalah. Punyalah dia sangat suka akan gaya penulisan Fatimah Syarha dalam novel-novel dakwah beliau. Semangat kan.

Hari tu saya dah pergi dengar forum yang antara panelnya ialah Kak Fatimah Syarha. Serius cakap, lawa kut. Suara pula comel. Hmm..patutlah kawan saya minat sangat. Selamat dah kahwin.

Majoriti novel-novel tulisan Fatimah Syarha sering menjadi bualan-terutamanya yang Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul itulah. Sebab utama, kawan yang memang tak reti baca novel pun boleh kata best baca buku itu, mestilah best sangat-sangat kut. Cuma,

Novel haruslah cerita cinta. Macam tak sedia je. Kut la melankolik sangat macam rangkaian novel bersiri Ramli Awang Murshid yang dah masuk buku keempat tu, buka buku alih-alih sejam kemudian dah dozing off atas katil. Hee.

Pergilah baca buku tu. Nanti cerita sama saya ya!

Oh, Kak Fatimah Syarha pun ada blog. Selalu juga singgah di situ. Tulisannya menarik. Nak tengok? Sila klik


SINI!!!

BLOG FATIMAH SYARHA: 
SEBARKAN BAHAGIA.

ini pula antara buku tulisan beliau;-
ini yang suami Kak Ha tulis-kisah cinta mereka kut1

Fatimah Syarha dan suami, Dr. Farhan Hadi


tok lin : doakan untuk peperiksaan mid sem yang akan datang..caucin cau

Ulasan

Catatan Popular